
Un turist român a fost adus în pragul disperării în Grecia, după ce managerul nu a putut fi discutat cu, deoarece s-a ascuns.
Un turist român a avut o experiență foarte neplăcută într-un hotel din Grecia și își dorește să facă o reclamație, dar până acum nu a avut succes. Bărbatul este disperat și cere sfaturi de la internauți.

Românul și-a rezervat o vacanță perfectă într-un hotel din Halkidiki, dar acum regretă alegerea făcută. El a povestit pe grupul de Facebook Forum Halkidiki că de patru zile nimeni nu a venit să-i curețe camera, în ciuda reclamației făcute.
„Bună ziua, sunt cazat la hotelul Cora și de 4 zile nimeni nu a venit să curețe camera. Am făcut reclamație și am sunat la recepție, dar situația nu s-a rezolvat. Nu pot discuta cu managerul, probabil se ascunde. Această situație există în multe camere. Am vorbit cu personalul de curățenie și mi-au spus că fac curat doar în camerele recomandate de recepție. Există Protecția Consumatorului în Grecia? Unde pot face o reclamație? Totuși, am plătit bani…”, a scris el.
Postarea sa s-a viralizat și mulți internauți i-au oferit sfaturi. Cu toate acestea, alții l-au contrazis. „Nu înțeleg oamenii care pot face o mizerie într-o cameră în doar 4 zile. De ani de zile călătoresc în vacanțe și închiriez în mare parte apartamente și nu am avut nevoie să vină cineva să facă curățenie. Și am stat întotdeauna cel puțin 7 zile, iar la plecare apartamentul era impecabil”, a scris un critic.
Cu toate acestea, mai mulți membri ai grupului l-au contrazis și i-au explicat că hotelierii trebuie să asigure curățenia camerei, deoarece acesta este un serviciu de bază inclus în orice hotel, în orice țară civilizată.
„Este un hotel, nu un apartament. Serviciul de curățenie în cameră este inclus… Nu le comparați. Dacă ați plătit cât a plătit el, nu cred că v-ar conveni situația. Confortul se plătește, așa că ar trebui să beneficieze de el. Tot ce-i mai bun”, „La 300 de euro pe noapte, da, este necesar să se facă curățenie în fiecare zi. Și da, dacă aveți copii, coșurile de gunoi se umplu rapid, prosoapele se murdăresc, nisipul se adună pe jos, etc. Aceste lucruri sunt elementare într-un hotel, indiferent de numărul de stele pe care îl are, de aceea unii preferă hotelurile în locul apartamentelor închiriate, airbnb” și „Din păcate, nu ai ales o unitate turistică clasificată!”, au fost doar câteva dintre numeroasele răspunsuri primite de cel care a criticat postarea inițială.
Comentarii recente