
Dan Bitman s-a înfuriat după zborul București-Cluj, deoarece considera că prețul biletului nu include și scara.
Dan Bitman a reclamat experiența sa cu unul dintre zborurile TAROM pe ruta București-Cluj. Avionul a decolat cu întârziere de pe Aeroportul Otopeni și, la aterizare în Cluj-Napoca, au apărut alte probleme.

Artistul cunoscut, Dan Bitman, a povestit pe Instagram despre experiența neplăcută pe care a avut-o cu compania aeriană TAROM.
Vocalistul trupei Holograf a scris că, după o întârziere de o oră și jumătate, oamenii au rămas blocați în avion pentru că nu exista o scară pe care să coboare.
„În plus față de întârzierea de o oră pe ruta Cluj – București, acum caută o scară pentru a ne coborî din avion. Bravo, Taron. Am scris intenționat cu N!!!”, a scris Bitman.
Fanii artistului i-au dat dreptate și au criticat serviciile companiei aeriene. „Bine că nu i-ai menționat pe @tarom_oficial în postare, că ți-ar fi dat block și unfriend! Mie mi s-a întâmplat asta”, a scris cineva. Un alt urmăritor al artistului a ironizat TAROM. „Taron… îi cunoaștem deja. Cred că scara nu este inclusă în prețul biletului.”
„Cam așa e când zbori cu cea mai scumpă companie din Europa. Cu banii pe zborul București – Cluj aș fi zburat dus-întors până la Paris sau Londra, cu o altă companie, deși distanța ar fi de 20 de ori mai mare”, a scris un alt nemulțumit, în timp ce alții au criticat și mai aspru TAROM.
Companiile aeriene sunt foarte solicitate în această perioadă, odată cu începerea sezonului estival. Aeroportul Internațional Cluj, al doilea ca importanță și număr de călători la nivel național, se confruntă cu probleme cauzate de aglomerație, iar situația este similară și în cel mai mare aeroport din România, Aeroportul Otopeni.
În timp ce la Cluj și București infrastructura nu face față numărului mare de turiști, există și aeroporturi unde nu se înregistrează aglomerație. Aeroporturile din Arad, Sibiu, Brașov și Constanța, orașe turistice, sunt practic goale.
Cazul aeroportului din Brașov este unul special, deoarece este primul aeroport construit de la zero după Revoluție. Cu toate acestea, după ce a fost dat în folosință, s-a constatat că nu este încă pregătit să facă față unui flux turistic și nu este interesant pentru companiile aeriene care preferă să opereze de pe alte aeroporturi.
Comentarii recente