
Între 19 și 23 septembrie, PPC își va actualiza sistemele informatice. Care sunt modalitățile de plată a facturilor?
PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează sistemele informatice în perioada 19 – 23 septembrie, pentru a migra la infrastructura informatică a Grupului PPC. Începând cu data de 24 septembrie până pe 30 septembrie, clienții PPC vor putea transmite indexul de consum pentru luna septembrie. Plățile vor putea fi efectuate doar prin intermediul partenerilor bancari, direct debit sau transfer bancar, sau prin intermediul automatelor de plată self-pay. Website-ul www.ppcenergy.ro va fi accesibil, dar serviciile digitale și aplicația myPPC vor fi indisponibile între 19 și 23 septembrie. Magazinele PPC și call centerul vor funcționa normal, dar informațiile oferite clienților vor fi generale din cauza limitărilor platformelor. Solicitările clienților vor fi preluate prin email sau social media. PPC asigură clienții că toate solicitările vor fi soluționate în cel mai scurt timp posibil. Începând cu 16 aprilie 2024, informațiile despre Rețele Electrice sunt disponibile la adresa www.reteleelectrice.ro, în cadrul procesului de rebranding de la E-Distribuție la Rețele Electrice. Clienții din zonele deservite de Rețele Electrice Muntenia, Banat și Dobrogea au acces la aceleași informații ca anterior, transferate de pe website-ul www.e-distributie.com.

Comentarii recente