
: Campania "Un ostaș în slujba țării" a costat câteva milioane de euro, conform estimărilor făcute de analistul Nicolae Ciucă.
Promovarea candidatului Nicolae Ciucă, sub sloganul „Un ostaș în slujba țării”, a implicat costuri de 2 milioane de euro până în prezent, sumă care va ajunge la 4 milioane de euro până în noiembrie. Aceste cheltuieli au fost acoperite de PNL din bani publici și au inclus producerea și montarea a 400 de panouri promovând cartea autobiografică a președintelui partidului. Campania de publicitate a cărții a fost considerată parte a campaniei electorale, generând controverse legate de utilizarea fondurilor publice în scopuri private. Liderul PNL, Rareș Bogdan, a apărat decizia de a promova cartea, declarând că este încântat că românii vor citi. Opinia analistului politic Cristian Pîrvulescu este că această acțiune reprezintă de fapt o campanie electorală, iar eficacitatea ei în promovarea cărții este îndoielnică.

Comentarii recente