
PSD, PNL și USR se află în fruntea UE în ceea ce privește cele mai mari cheltuieli pentru publicitatea electorală online.
Înaintea alegerilor pentru Parlamentul European de săptămâna aceasta, politicienii și partidele și-au intensificat investițiile în campaniile publicitare online, conform unei analize realizate de publicația americană Politico. În ceea ce privește formațiunile din România, PSD, PNL și USR se află în top. Potrivit datelor analizate de POLITICO, cheltuielile pentru publicitate online au fost semnificative în țări precum Polonia, Belgia și România, însă nu este clar dacă acestea vor fi suficiente pentru a câștiga atenția și voturile europenilor. Studiile arată că publicitatea politică pe rețelele de socializare poate influența rezultatele alegerilor, însă noile reguli europene privind confidențialitatea au complicat strategiile de targetare a grupurilor de alegători. În ceea ce privește cheltuielile, PSD, PNL și USR se numără printre formațiunile cu cele mai mari investiții în campanii publicitare online. Candidatul care a cheltuit cel mai mult pe platformele Meta a fost premierul actual Marcel Ciolacu, cu mesaje orientate către reindustrializarea țării și stimularea creșterii economice. Potrivit unui expert, partidele politice din Ungaria, Polonia și România au fost mai proactive în campaniile online în comparație cu alte țări.

Comentarii recente