
Chiar și în ciuda creșterii prețurilor, consumatorii continuă să utilizeze produsele și serviciile digitale.
Un nou studiu arată că, în ciuda costului ridicat al vieții, consumatorii nu doresc să renunțe la produsele și serviciile digitale pentru casă, chiar dacă se confruntă cu presiuni financiare.
EY a intervievat peste 21.000 de consumatori din Canada, Franța, Italia, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Marea Britanie și SUA cu privire la tehnologia, media și telecomunicațiile disponibile în casele lor.
Dintre cei 21.000 de participanți, 32% nu au luat încă măsuri pentru a reduce cheltuielile legate de conectivitate și tehnologie, în ciuda costului ridicat al vieții.
Majoritatea consumatorilor casnici de tehnologie și media au declarat că nu au de gând să reducă costurile pentru aceste produse, dar nu vor căuta alte servicii în afara celor pe care le dețin deja.
Aceasta se datorează faptului că situația economică actuală nu permite oamenilor să caute noi forme de conectivitate digitală.
De asemenea, 56% dintre respondenți afirmă că presiunea asupra finanțelor i-a făcut să caute cele mai bune oferte de conectivitate sau conținut.
Competiția între serviciile de streaming continuă să crească, iar 54% dintre participanți sunt de acord că există prea multe opțiuni între platforme.
În ultimele 12 luni, 20% dintre utilizatorii de servicii de streaming au anulat cel puțin un abonament lunar, iar 13% intenționează să anuleze unul sau mai multe abonamente în viitor. Motivele pentru aceste decizii includ economisirea costurilor și preferința pentru alternative de streaming.
„Furnizorii de servicii de streaming trebuie să fie flexibili în stabilirea prețurilor și în poziționarea pachetelor lor, pentru a se diferenția într-un mediu tot mai aglomerat. În același timp, furnizorii de conectivitate ar trebui să abordeze problemele legate de fiabilitate, prin educarea clienților despre modul de maximizare a semnalului și prin oferirea unui suport mai proactiv în timpul întreruperilor de rețea”, a declarat Adrian Baschnonga, analist principal în domeniul media și telecomunicațiilor la EY Global Technology.

Comentarii recente