
Șapte din zece români doresc să reducă cantitatea de mâncare aruncată pentru a economisi.
Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în colaborare cu Up România, 7 din 10 români își propun să reducă cantitatea de mâncare aruncată la gunoi pentru a economisi bani. Femeile sunt mai deschise decât bărbații să adopte astfel de strategii, conform comunicatului emis de compania de cercetare de piață. Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mâncarea gătită, legumele, pâinea și fructele. Motivele principale ale risipei alimentare sunt achiziționarea excesivă și expirarea termenului de valabilitate înainte de consum. Românii consideră că depozitarea și congelarea corectă a alimentelor, evaluarea corectă a porțiilor și pregătirea unei liste de cumpărături sunt măsuri eficiente pentru a reduce risipa. Studiul subliniază creșterea conștientizării românilor cu privire la importanța reducerii risipei alimentare și necesitatea adoptării unor comportamente responsabile. De asemenea, se evidențiază tendința de a cumpăra mai mult atunci când le este foame, ceea ce duce la creșterea risipei alimentare. Mai mult, majoritatea românilor preferă să ia masa acasă și să consumate mâncare preparată în propria locuință de Paște.

Comentarii recente