
În curând, site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor fi temporar indisponibile.
Începând cu data de 9 aprilie, site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor fi indisponibile în vederea pregătirii pentru noul site și noua aplicație mobilă. De pe 10 aprilie, utilizatorii care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu aceeași dată, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.

De la 10 aprilie, noile adrese de e-mail pentru clienți vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com pentru clienții PPC Energie Muntenia și contact-energie@ppcgroup.com pentru clienții PPC Energie. Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat, iar plățile se pot efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru cei care preferă plata numerar, există automate de plată self-pay în magazinele PPC Energie din București și zece județe, precum și în alte rețele de magazine.
În octombrie anul trecut, PPC a finalizat achiziția participațiilor deținute de către Grupul Enel în România, extinzându-și prezența pe piața externă. Cu această achiziție, PPC a devenit unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața energetică din România, cu aproape 9 milioane de clienți și o capacitate totală instalată de producție de energie din surse regenerabile de aproximativ 4,4 GW.
Comentarii recente