
Campania de informare a alegătorilor realizată de AEP a costat 1,8 milioane de lei și a fost finanțată din fonduri europene.
Autoritatea Electorală Permanentă va aloca 1,8 milioane de lei pentru o campanie media de educare anti-mită la vot. Această campanie va include spoturi video, audio și pentru publicitate online, care vor fi difuzate în perioada următoare. Președintele AEP, Toni Greblă, a confirmat această informație într-un interviu televizat, menționând că fondurile provin dintr-un program european care are ca scop informarea cetățenilor români despre procesul electoral și importanța participării la vot. Campania nu are legătură cu propaganda politică și a fost planificată cu mult timp în urmă. Aceasta va implica difuzarea de clipuri informative pe diverse canale media pentru a asigura o informare corespunzătoare a alegătorilor. Aceste clipuri vor aborda aspecte precum data votării, modalitatea de votare și faptul că alegerile europarlamentare și locale vor fi comasate. Programul este finanțat în totalitate din fonduri europene și are ca obiectiv sprijinirea unei campanii de informare transparentă și corectă a alegătorilor.

Comentarii recente