
Aeroportul Băneasa are capacitatea de a atrage traficul aerian care nu poate fi gestionat de Aeroportul Otopeni.
Fondul Proprietatea a descoperit oportunitatea pentru Aeroportul Băneasa de a atrage trafic suplimentar care nu poate fi gestionat de Aeroportul Otopeni din cauza limitărilor de capacitate.
Franklin Templeton International Services S.À R.L. („FTIS”), în calitate de administrator al Fondului Proprietatea S.A., a prezentat concluziile principale ale studiului de piață și al analizei de capacitate realizate de NACO pentru Aeroportul Băneasa. Studiul arată capacitatea curentă și potențialul de creștere al aeroportului în contextul cererii de transport aerian din zona metropolitană a Bucureștiului.
Fondul Proprietatea contestă o majorare de capital social pentru Aeroporturi București cu valoarea terenurilor de la Aeroportul Băneasa, deoarece cifrele de trafic prognozate au fost supraestimate. Raportul NACO arată un trafic maxim potențial la Aeroportul Băneasa care este mult mai mic decât cel prognozat, subliniind deficiențele în procesul de majorare a capitalului social.
CEO-ul Franklin Templeton București și Managerul de Portofoliu al Fondului Proprietatea, Johan Meyer, a subliniat importanța traficului aerian prognozat pentru evaluarea valorii aeroportului. NACO a recomandat construirea unui nou terminal pentru a extinde capacitatea Aeroportului Băneasa și pentru a facilita creșterea traficului.
Cererea de transport aerian în zona Bucureștiului este în creștere, iar Aeroportul Băneasa poate atrage trafic suplimentar care nu poate fi gestionat de Aeroportul Otopeni. Studiul NACO explorează opțiuni pentru extinderea capacității Aeroportului Băneasa, dar limitele de capacitate rămân un obstacol major.
Fondul Proprietatea încurajează Ministerul Transporturilor să revocare majorarea capitalului social la Aeroporturi București și să colaboreze pentru dezvoltarea infrastructurii aeroportuare din București.

Comentarii recente