Anul acesta, bugetul pentru cheltuielile de sărbători a înregistrat o ușoară scădere. Care sunt principalele destinații ale banilor?
Cheltuielile de sărbători au o scădere ușoară anul acesta, fiind reduse cu aproximativ 10% față de anul trecut. Majoritatea cumpărătorilor se așteaptă la creșteri de prețuri pentru produsele de sărbători și la o încetinire a economiei în anul viitor. Preferințele pentru achiziții includ haine și accesorii, carduri cadou, produse electronice și experiențe ca mese la restaurant sau bilete la evenimente. Consumatorii folosesc diverse canale și instrumente digitale pentru a găsi cele mai bune oferte. Generația Z este cea mai interesată de bunurile de lux și de investițiile valoroase. Comercianții trebuie să se adapteze la comportamentul consumatorilor pentru a rămâne relevanți. Magazinele online atrag cel mai mult bugetul alocat pentru sărbători, în timp ce magazinele fizice sunt preferate pentru anumite categorii de produse. Procesul de achiziție este considerat stresant de majoritatea cumpărătorilor, care ar aprecia ajutor în alegerea cadourilor potrivite și listele de produse preferate sau de cadouri.



Comentarii recente