Hidroelectrica a întâmpinat dificultăți încă de la lansarea sa la începutul săptămânii.
Aplicația iHidro, dezvoltată de furnizorul de energie electrică Hidroelectrica, întâmpină dificultăți încă de la lansarea sa pe piață. Cu toate că a fost extrem de așteptată de cei peste 500.000 de clienți, majoritatea se confruntă cu probleme în crearea unui cont de utilizator.

Cel mai mare furnizor de energie electrică din România le recomandă cetățenilor să aibă răbdare atunci când încearcă să-și creeze un cont în platforma iHidro.
Pe pagina de Facebook a Hidroelectrica a fost postat următorul anunț vineri, 06 octombrie: „Vă informăm că, din cauza numărului mare de solicitări privind crearea conturilor iHidro, există posibilitatea ca procesul de transmitere a emailurilor de activare a contului să înregistreze întârzieri. De asemenea, recomandăm verificarea folderului spam al căsuței de email. În cazul în care nu ați primit emailul de activare a contului pentru aplicația iHidro, vă rugăm să reluați procesul de creare a contului după 48 de ore de la prima încercare. E-mailul de activare se trimite către adresa de email utilizată pentru contractul de furnizare, acesta redirecționându-vă către canalul oficial al aplicației sau portalul oficial iHidro”, conform Economediei.
Compania Hidrolectrica a decis să suspende temporar aplicația pe care a lansat-o luni la prânz pe 3 octombrie. Această decizie a fost luată din cauza unei erori la activarea contului, semnalată de clienți încă de la primele ore după lansare. Revenirea a avut loc în mod neoficial, încet, miercuri.
După instalarea inițială, unii clienți nu au primit linkul de activare prin email, în timp ce alții au primit mesajul „Acces Denied” atunci când au apăsat pe linkul de activare a contului. Alți clienți au observat că informațiile din contul lor online sunt eronate, incomplete sau aparțin altui client. Ulterior, mai mulți clienți au început să primească mesajul: „Ne cerem scuze pentru inconvenient, dar serviciul este momentan indisponibil. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu” sau mesajul „We’re down for maintenance” (Suntem în mentenanță).
În urma reclamațiilor clienților nemulțumiți, Hidroelectrica a trimis următorul mesaj: „După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identificat o eroare în privința activării acestora și, împreună cu ei, am decis să suspendăm temporar aplicația până la remedierea erorii identificate. În prezent, depunem eforturi pentru a redeschide aplicația în cel mai scurt timp posibil, astfel încât dumneavoastră să beneficiați în totalitate de funcționalitățile oferite”.


Comentarii recente