Care sunt produsele cele mai populare de Black Friday și cât de mult costă, într-o competiție acerbă între retaileri.
Retailerii se întrec în oferte de Black Friday, ajungând la reduceri de până la 70% pentru anumite produse. Marile magazine au deja expuse produsele vedetă și prețurile promoționale la care le vând.

Campania cu cele mai atractive reduceri din an va fi organizată la Flanco între 24 octombrie și 30 noiembrie, atât online, pe flanco.ro, cât și în cele 162 de magazine din toată țara.
În premieră, clienții care folosesc aplicația Flanco Smart Discounter vor avea acces anticipat la ofertele de Black Friday, cu o zi înainte de lansarea oficială, pe 23 octombrie. Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.
„Black Friday este un moment de vârf pentru retail în fiecare an și ne oferă ocazia să ne confirmăm promisiunea: discounturi la cele mai căutate și dorite tehnologii, produse de calitate și cumpărături simple, rapide și avantajoase”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Flanco a pregătit oferte atractive la sute de produse electro-IT, de la telefoane și laptopuri până la aparate electrocasnice mari și mici. Printre produsele vedetă ale acestei ediții se numără smartphone-ul Samsung Galaxy A56 (8GB + 128GB) la 1.399 lei, iPhone 15 (128GB) la 3.299 lei, laptopul Lenovo IP3 Slim 15.6” la 1.799 lei, televizorul QLED Android 100 cm la 799 lei, friteuza cu aer cald Tefal (7L) la 399 lei sau espressorul automat Philips la 999 lei.
Clienții Flanco au la dispoziție și în acest an soluții flexibile de finanțare, cu până la 60 de rate fixe, disponibile pe loc, online sau în magazine. De asemenea, în cadrul campaniei vor fi active inclusiv programele Rabla desfășurate de retailer, valabile pentru o gamă extinsă de produse: telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice mari și espressoare automate. Prin intermediul acestora, clienții pot recicla echipamentele uzate pentru un comportament de consum mai responsabil și beneficiază de discounturi suplimentare la achiziția de produse noi, care se adaugă ofertelor deja existente de Black Friday, prețul final fiind unul extrem de competitiv.
evomag organizează campania de Black Friday 2025 între 24 octombrie și 9 noiembrie, în 3 etape distincte (24 – 30 octombrie, 31 octombrie – 6 noiembrie și 7 – 9 noiembrie) și oferă reduceri de până la 70% la zeci de mii de produse din toate categoriile: televizoare, electrocasnice mari și mici, telefoane, laptopuri, gadgeturi smart, produse de gaming, trotinete electrice etc.
Compania estimează o creștere de până la 15% a vânzărilor în ediția Black Friday 2025, datorită disponibilității crescute a produselor aflate în stoc propriu. Datorită noilor fluxuri operaționale, compania estimează că peste 90% dintre comenzi vor fi livrate în cel mult 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri.
Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cu cele mai mari reduceri la electrocasnice, televizoare, telefoane mobile și laptopuri.


Comentarii recente