Cum pot contacta clienții ING Bank în condițiile în care call center-ul este indisponibil?
ING Bank a informat că serviciul Call Center nu este disponibil în prezent, iar clienții pot contacta banca prin intermediul paginii oficiale de Facebook (ING România) sau prin e-mail la adresa contact@ing.ro în caz de urgență. Banca a recunoscut că întâmpină dificultăți și a cerut scuze utilizatorilor pentru problemele întâmpinate, precizând că echipele tehnice lucrează intens pentru remedierea situației. Nu s-a stabilit un termen estimativ pentru reluarea activității normale. De asemenea, utilizatorii pot întâmpina dificultăți la logarea în Home’Bank sau ING Business din cauza unor probleme legate de transmiterea SMS-urilor de autentificare. Celelalte servicii ale băncii funcționează în parametri normali. Banca a transmis scuze utilizatorilor pentru neplăcerile create și a asigurat că echipele sale depun eforturi pentru remedierea situației. Într-un prim moment, banca a comunicat că există probleme parțiale la POS-urile ING, care afectau tranzacționarea cu cardul, însă acestea par să fi fost remediate între timp.



Comentarii recente