
Chinezii au intrat în fotbalul românesc cu mare forță, două cluburi asociindu-și imaginea cu branduri asiatice.
Un mare retailer chinez, Miniso, a încheiat un parteneriat pe trei ani cu Gică Hagi, patronul și antrenorul echipei de fotbal Farul Constanța. Miniso are peste 7.000 de magazine în aproximativ 100 de țări și este reprezentat de o gamă largă de articole de casă, accesorii și jucării. Acest parteneriat reprezintă o investiție în sport și educație, având ca scop sprijinirea tinerei talente și promovarea sportului. Gică Hagi a declarat că este fericit de această colaborare, iar CEO-ul firmei asiatice, Liang Tailong, l-a lăudat pe Hagi ca fiind „cel mai bun din România”. De asemenea, FCSB a început un parteneriat de mobilitate cu MG Motor, o companie chineză de automobile, care pune la dispoziție mașini pentru jucători și staff-ul echipei. MG Motor este deținută de statul chinez și este cel mai mare exportator de mașini din China.

Comentarii recente