
Podul Hobanat, cel mai mare proiect de infrastructură din Galați din ultimii 30 de ani, a fost deschis circulației după ce a trecut cu succes toate testele de rezistență.
Podul Hobanat, cea mai elaborată lucrare de infrastructură realizată în județul Galați în ultimele decenii, a fost deschis traficului după ce a trecut cu succes toate testele de rezistență.

Consiliul Județean Galați a anunțat deschiderea circulației pe primul pod hobanat din istoria orașului, parte a proiectului de modernizare a Drumului de Centură. Podul, cu o lungime de aproximativ 500 de metri, lățime de 19 metri și un pilon central de 62 de metri, va îmbunătăți circulația și siguranța rutieră, reducând timpul petrecut în trafic.
Pentru construcția podului s-au folosit 10.000 de metri cubi de beton și peste 1.300 de tone de fier-beton, asigurând o rezistență sporită în condiții de trafic intens. Modernizarea Drumului de Centură, cu o investiție de 45 de milioane de euro, este unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din Galați din ultimele trei decenii.
Proiectul include și lărgirea unor tronsoane ale drumului la patru benzi, precum și piste dedicate bicicliștilor și spații verzi amenajate.
Comentarii recente