
Furnizorii la care doriți să vă transferați numărul de telefon pot solicita plata înainte de efectuarea transferului.
ANCOM a informat joi că furnizorii de servicii de telefonie, internet sau televiziune pot solicita plata în avans cu titlu de garanție în anumite condiții, cum ar fi existența unor datorii anterioare sau comportamentul utilizatorului. Aceste informații trebuie să fie comunicate clar și transparent, atât înainte de încheierea contractului, cât și în contractul propriu-zis. ANCOM nu reglementează Preventel, o bază de date folosită de furnizori pentru a verifica istoricul de plată al clienților. Utilizatorii sunt sfătuiți să verifice condițiile de plată și returnare a sumei în avans înainte de încheierea contractului. ANCOM recomandă utilizatorilor să semnaleze eventualele probleme legate de sumele solicitate cu titlu de garanție. Instanța competentă pentru verificarea legalității prelucrării datelor cu caracter personal în sistemele furnizorilor este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru persoanele fizice și instanțele de judecată pentru persoanele juridice.

Comentarii recente