
Potrivit PNL, toate partidele primesc subvenții din partea bugetului de stat, iar campania de promovare a lui Ciucă este justificată.
Conform legii, toate partidele politice primesc subvenție din bugetul de stat și fiecare partid decide cum să își promoveze activitățile, a transmis PNL printr-un comunicat. Partidul utilizează fondurile pentru a promova activitatea sa, conducerea și candidații, atât prin campanii de afișaj în aer liber, cât și alte metode. Un exemplu este promovarea lui Cătălin Drulă, fostul președinte al USR, care a beneficiat de aceste fonduri. În prezent, George Simion, președintele AUR, folosește același tip de promovare pentru un plan electoral prezentat în afara perioadei legale. PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activități de promovare. PNL a rezervat și contractat panouri publicitare încă din februarie 2024 pentru întregul an, pentru toate campaniile electorale și materialele de promovare. Aceste panouri nu sunt folosite exclusiv pentru promovarea cărții președintelui, ci și pentru alte evenimente. Autobiografia lui Nicolae Ciucă urmează să fie lansată în curând, iar veniturile obținute vor fi donate unor cauze caritabile. Campania de promovare a candidatului Nicolae Ciucă a costat 2 milioane de euro până acum, sumă care se va dubla în noiembrie. Această sumă a fost plătită din bani publici de către PNL pentru cele 400 de panouri de promovare a cărții autobiografice a președintelui.

Comentarii recente