
Conducerea Nike consideră că munca de la distanță este responsabilă pentru scăderea ritmului inovațiilor în cadrul companiei.
Conform CEO-ului Nike, John Donahoe, munca la distanță este responsabilă pentru lipsa de inovație a companiei, deoarece este dificil să fii disruptiv atunci când oamenii lucrează de acasă. Într-un interviu acordat CNBC, Donahoe a recunoscut că Nike a avut dificultăți în a lansa produse noi și îndrăznețe din cauza pandemiei și a muncii de la distanță. Cu toate acestea, el a subliniat că echipa s-a reunit și s-a concentrat asupra inovării, iar linia de produse a companiei rămâne puternică. Nike a fost criticată pentru că a pierdut cotă de piață în fața unor branduri noi, dar Donahoe a menționat că Nike rămâne un lider în industria alergării și continuă să inoveze. Compania a anunțat planuri de restructurare pentru a reduce costurile și a investi în domeniile de creștere, precum alergarea și categoria femei.

Comentarii recente