
Concursul pentru crearea unui nou logo pentru stațiunea Mamaia, inspirat de sigla unui complex turistic din Spania
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a decis să întrerupă colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL. Această hotărâre a fost luată în unanimitate de membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor pe data de 17 iulie. Următorul pas în procesul de branding al stațiunii va consta în organizarea unui concurs național de soluții, conform informațiilor furnizate de OMD.
Decizia conducerii OMD de a încheia colaborarea cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului adus imaginii stațiunii în ultima perioadă. Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de folosirea elementelor grafice care nu reprezintă esența brandului Mamaia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, precum logo-ul, sloganul și manualul de identitate vizuală, nu vor mai fi utilizate de OMD. Nu se va efectua nicio plată în cadrul contractului, deoarece drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate.
Având în vedere interesul ridicat în acest subiect atât din partea publicului larg, cât și din partea specialiștilor din industrie, OMD va organiza în curând un concurs național de soluții pentru crearea unui brand conform standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia. Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici care vor decide să participe la competiție. Pentru a încuraja participarea cât mai mare, OMD intenționează să ofere premii pentru propunerile selectate.
Detaliile privind condițiile de participare vor fi anunțate în curând, însă concursul se va desfășura pe o perioadă suficient de lungă pentru ca artiștii grafici să poată dezvolta creații unice, pe baza brief-ului furnizat. Propunerea selectată în urma concursului va servi drept fundament pentru strategia de marketing și va sprijini eforturile de promovare a stațiunii în următorii ani.

Comentarii recente