
Cartea prezintă copiilor de 10 ani teorii trans, explicându-le că uneori li se spune că dacă se simt nefericiți, ar putea fi pentru că se află în corpul greșit.
Părinții unor elevi de la o școală din Anglia sunt indignați de lecțiile pe care copiii de 10 ani le primesc la școală, în care li se spune că „dacă sunt nefericiți, este posibil să fie într-un corp greșit”.
Un videoclip publicat de Daily Mail arată cum o profesoară le citește elevilor de 10 ani dintr-o carte controversată, distribuită în școli de grupul No Outsiders.
Aceste cărți care prezintă teoria de gen ca un fapt au ajuns în sute de școli primare din Marea Britanie, iar grupul condus de profesorul Andrew Moffat spune că se adresează copiilor de la „naștere până la 11 ani”.
Profesoara de la Școala Primară Prae Wood, din St. Albans, le predă copiilor o lecție No Outsider în care citește cu voce tare o carte, explicând cum un ursuleț băiat nefericit numit Thomas devine fericit când se transformă într-un ursuleț fată numit Tilly.
Cartea a apărut și în librăriile din România, deocamdată doar în limba engleză. Probabil că se va încerca și introducerea ei în unele școli.
În videoclip, profesoara le citește copiilor o secțiune din cartea Introducing Teddy – o conversație între un ursuleț de sex masculin numit Thomas, care simte că s-a născut în corpul greșit, și cel mai bun prieten al său, Errol.
„Ursulețul Thomas respiră adânc. ‘Trebuie să fiu eu însumi, Errol. În inima mea, am știut întotdeauna că sunt un ursuleț fată, nu un ursuleț băiat. Mi-aș dori ca numele meu să fie Tilly, nu Thomas. ‘De aceea erai atât de trist?’ întreabă Errol.”
Cartea este una dintre multele folosite ca parte a ghidului de învățământ inclusiv al No Outsiders, scrie sursa citată.
„Această învățătură trebuie să înceapă în școlile primare. Toți suntem intersecționali; o singură identitate nu este suficientă pentru a ne defini cine suntem”, scrie Andrew Moffat într-unul dintre ghiduri.
„Copiii trebuie încurajați, și de fapt învățați, să exploreze identitatea și să dezvolte încredere în cine sunt ei în timp ce navighează prin copilărie și adolescență”, mai spune șeful No Outsiders.
Același Moffat spune că oamenii au mai multe identități care trebuie explorate.
O mamă indignată spune că fiica sa avea 11 ani când un profesor de la o școală primară din Bristol a citit cartea respectiv la clasă.
„Fiica mea mi-a spus când a avut o zi No Outsiders și o lecție în care au citit cartea Teddy. Este un mesaj periculos de trimis copiilor care ar putea avea probleme”, spune femeia.
„Copilul meu are ADHD. Aceasta este o carte care le spune că dacă sunt nefericiți, poate sunt în corpul greșit. Este o idee extrem de atractivă pentru copiii vulnerabili. Eram furioasă. Aceste identități de gen sunt concepte fără sens. Este extrem de înșelător și confuz pentru un copil de 10 ani. Sunt o grămadă de stereotipuri regresive în ceea ce privește ceea ce face un băiat și ce face o fată”, a mai declarat mama indignată.
Ea a mai spus că profesorul fiicei sale era un bărbat de 1,90 metri cu barbă care se identifica ca fiind femeie.
„El a spus că unii adulți au dificultăți în a înțelege identitatea trans. Este o idee periculoasă că părinții învechiți nu înțeleg acest mod modern de gândire”, a mai precizat femeia.
„Când această modă va dispărea, victimele vor fi oamenii care au avut probleme”, crede ea.
O altă mamă care a vizitat o școală a Bisericii Anglicane pentru a-și înscrie copilul spune că a fost șocată să vadă o placă No Outsiders în exterior.
Un profesor i-a spus că toate școlile se îndreaptă „în acea direcție” și că nu va înceta să predea programul No Outsiders.
„Poate că această școală nu este pentru tine”, i s-a spus tinerei mame.
Profesorul i-a spus că toaletele copiilor sunt de diferențiate pe sexe, dar că băieții care se identifică ca femei pot folosi toaletele fetelor.
„După logica lor, băieții sunt liberi să intre în spațiile fetelor (și invers) pe baza autodeclarării. Este o încălcare a limitelor fetelor și le învață să nu aibă limite”, a spus femeia.
„Aceasta este o așa-zisă școală creștină. Pe site-ul lor spun că nu discută subiecte LGBT în școală, dar astăzi am aflat că citesc explicit povești despre acest subiect”, a mai declarat ea.
„Învățarea copiilor că își pot schimba sexul în funcție de cum se simt în interior este o îndoctrinare dăunătoare”, spune Lucy Marsh de la Trustul pentru Educație Familială.
„Este o încălcare periculoasă a protecției să le spui copiilor să nu creadă cu ochii lor și să îi oblige să folosească pronumele preferate pentru colegii lor și adulți”, spune aceasta.
„Această învățătură îi forțează de asemenea pe fete să accepte băieți în toaletele și vestiarele lor, ceea ce nu este deloc acceptabil. Programul No Outsiders promovează ideologia de gen ca fapt și încurajează copiii să creadă că s-ar putea să se fi născut în corpul greșit, ceea ce i-ar putea conduce pe o cale către tranziția socială și posibile daune ireversibile din tratamentele cu hormoni”, mai spune Marsh.

Comentarii recente