
Un fermier dintr-un sat din Tulcea a creat un brand viral pe Facebook cu numele „Puicuța Pițipoancă".
O fotografie care a devenit virală pe rețelele sociale reapare acum, cu toate că a fost realizată acum câțiva ani. Cu toate acestea, poza continuă să stârnească amuzamentul, fiind însoțită de zeci de comentarii. Inițial, fotografia ar fi trebuit să fie o reclamă pentru carnea de pui produsă de ferma avicolă din satul Mineri, comuna Somova, județul Tulcea. Marketingul a inclus o poezie mai mult sau mai puțin inspirată, referitoare la o puicuță și un cocoș. Comentariile amuzante ale internauților s-au înmulțit rapid în jurul acestei poze, iar bloggerița Silvia Palasca a contribuit la atmosfera de distracție. După ce au apărut controverse legate de reclamă și de notorietatea acesteia, Silvia a explicat că atenția generată de imagine ar putea să nu conducă la creșterea vânzărilor. Adevărul a încercat să ia legătura cu proprietarul fermei care a lansat campania publicitară, iar declarația acestuia va fi comunicată în curând.

Comentarii recente