
O cofetărie a primit o comandă pentru 11 torturi pentru un botez, care a fost livrată dar nu a fost plătită. Cum a decis să-și facă dreptate cofetăria?
Una dintre cele mai apreciate cofetării din Sibiu a livrat 11 torturi și prăjituri pentru un botez, dar comanda nu a fost achitată integral. Reprezentanții laboratorului de dulciuri au decis să facă publică situația, dezvăluind identitatea celor care au dat o înșelăciune pe pagina de Facebook.

Ei au luat această măsură după mai multe încercări nereușite de a-și recupera paguba, sperând că, dacă nu își vor primi banii, măcar alții să nu fie păcăliți în același mod.
Conform reprezentanților cofetăriei, clienții au plătit doar un avans și apoi nu au mai dat niciun semn de viață. Deși conform unei înțelegeri verbale, era de așteptat ca restul sumei să fie achitat a doua zi după botez, clienții au uitat de datorie.
La insistențele cofetarilor, chiar și prin intermediari, aceștia au anunțat că nu mai intenționează să plătească, invocând motivul că s-ar fi simțit umiliți de cererea de a răspunde la telefon prin terți, ceea ce poate indica o înșelăciune premeditată.
Postările cofetăriei nu au trecut neobservate, majoritatea clienților exprimându-și revolta față de comportamentul celor care au luat înșelăciune și îndemnându-i să-și achite datoria. Multe dintre răspunsurile celor vizați au fost pline de vulgarități și insulte adresate celor care le-au cerut să-și plătească datoria.
Reprezentanții cofetăriei au subliniat că dețin dovezi care confirmă livrarea comenzii și au menționat că și alte firme s-au confruntat cu probleme similare, sugerând că familia în cauză are un obicei de a înșela. Acest lucru a fost confirmat și de un alt prestator de servicii.
După acest incident, reprezentanții cofetăriei au anunțat că vor modifica condițiile de achiziție pentru evenimente, iar internauții i-au sfătuit să depună o plângere. Până în prezent, nu s-a înregistrat nicio plângere la Poliția Județeană Sibiu în legătură cu acest caz.
Comentarii recente