
Un bărbat din Prahova a depus o plângere la ANPC privind o problemă pe care o are.
Un bărbat din Prahova a depus o plângere împotriva Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) la ANPC, ca formă de protest față de faptul că nu a primit un răspuns în termenul legal de 30 de zile la o reclamație anterioară. Potrivit Observatorului prahovean, totul a început de la niște bilete de avion cumpărate de pe o platformă specializată, ale căror prețuri s-au modificat „în timp real”, conform afirmațiilor bărbatului.

Atunci când achiziționezi un produs sau un serviciu online, prețul este un factor important. Odată ce acesta este afișat, ar trebui să rămână neschimbat până la finalizarea tranzacției. Cu toate acestea, nu întotdeauna se întâmplă așa, schimbările apărând chiar în momentul în care se încearcă finalizarea tranzacției.
Aceasta a fost sursa nemulțumirii bărbatului din Prahova, care a regretat apoi utilizarea unui site de încredere în care avea încredere. Cu toate acestea, el nu a dorit să lase această problemă nerezolvată din punct de vedere legal și a solicitat ajutorul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
În timp ce reprezentanții companiei i-au explicat că variațiile de tarife sunt un aspect complex și dinamic al industriei aeronautice, specificat pe site, reprezentanții ANPC nu i-au trimis nicio comunicare oficială în termenul legal de 30 de zile, redirecționându-l doar către filiala din Sibiu.
Supărat că este ignorat de autoritățile care ar trebui să îl protejeze, bărbatul a depus o nouă plângere. De data aceasta, a reclamat ANPC la… ANPC.
„Un român a depus o plângere împotriva ANPC la ANPC. Mă numesc Decebal și sunt convins că după această plângere nu voi primi o soluționare pozitivă pentru problema inițială. Dar măcar fac și eu o glumă pe seama lor. Atunci când instituțiile statului se joacă cu tine, merită același tratament”, a declarat el pentru sursa citată.
Comentarii recente