
La o benzinărie MOL din Neamț, rezervoarele și pompele au fost spălate, ceea ce a dus la apariția apei în loc de carburant. Reacția MOL este de a investiga această situație și de a lua măsurile necesare pentru a preveni apariția unor astfel de incidente în viitor.
Un incident neplăcut a avut loc la o benzinărie din Neamț, care a cauzat probleme unor șoferi. Aceștia și-au alimentat rezervoarele cu apă în loc de combustibil. MOL România a intervenit prompt pentru remedierea situației și este în contact cu cei care au sesizat problema, analizând măsurile de suport și compensare potrivite pentru fiecare caz. Li se solicită celor care nu au contactat încă benzinăria, dar au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu compania. Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Neamț a demarat o acțiune de control pentru a evalua situația și a identifica cauzele incidentului. Curățarea rezervoarelor și a pompelor este dificilă și necesită timp și efort. Se solicită documentele și procedurile legate de comercializarea carburanților pentru a stabili circumstanțele incidentului și a se asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător. Implicarea rapidă și eficientă a Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Neamț demonstrează angajamentul instituțiilor statului în protejarea drepturilor consumatorilor și asigurarea unui mediu de afaceri corect și deschis.

Comentarii recente