
Exista dificultati in utilizarea cardului pentru plata biletelor de metrou.
Astăzi dimineață, Metrorex a informat că au apărut dificultăți la plata cu cardul din cauza unor probleme tehnice semnalate de furnizorul de servicii bancare. Potrivit comunicatului Metrorex, sistemul de taxare a întâmpinat probleme tehnice semnalate de BCR. Metrorex îndeamnă utilizatorii mijloacelor de transport în comun să plătească în numerar și să solicite asistență de la personalul din stațiile de metrou. De asemenea, Metrorex asigură că problemele vor fi rezolvate în cel mai scurt timp, acestea fiind remediate puțin înainte de ora 9:00. Comunicatul Metrorex adaugă: „Ne cerem scuze călătorilor pentru disconfortul creat.” Începând cu anul 2020, plata contactless este disponibilă la metrou, iar călătorii pot utiliza cardul pentru a achita călătoria în toate stațiile de metrou. Acest sistem de plată a fost dezvoltat în colaborare cu Banca Comercială Română (BCR) și utilizează tehnologii care asigură o plată rapidă a călătoriei și deschiderea porților de acces.

Comentarii recente