
a amuzantă, care prezintă comediene. Publicitatea amuzantă, cu comediene în rol principal, atrage atenția românilor și influențează obiceiurile de consum.
Psihiatrii afirmă că reclamele difuzate la televizor și pe internet influențează comportamentul și obiceiurile de cumpărare ale multor oameni, în ciuda faptului că mulți susțin că acestea nu au nicio influență asupra lor. Specialiștii susțin că mulți români își schimbă comportamentul ca urmare a spoturilor publicitare celebre și că acest lucru duce la influențarea obiceiurilor de cumpărare. Reclamele pot afecta diferite categorii de persoane, iar educația joacă un rol important în această influență. Indiferent de nivelul de educație și umor, reclamele pot influența obiceiurile de consum în funcție de publicul țintă către care sunt direcționate. Unele reclame devin subiecte de bancuri sau vorbe de duh și pot apărea atât la televizor, cât și pe internet. În ultimii ani, reclamele cu comedianții celebri din România au devenit populare și se pare că românii sunt sensibili la această formă de publicitate, care le induce o stare de bine și le ține atenția captivă.

Comentarii recente