Compania care a produs macaraua utilizată în jaful de la Luvru își promovează produsele online folosind imagini de la locul faptei.
În timp ce autoritățile franceze încearcă să afle cum hoții au reușit să fure bijuterii de neprețuit de la Luvru, firma germană Böcker profită de situație pentru a-și promova liftul de mobilier folosit în jaful respectiv. Compania a postat pe Instagram o imagine de la locul incidentului cu un mesaj care evidențiază performanțele produsului lor. Directorul companiei, Alexander Böcker, a fost surprins de faptul că liftul lor a fost folosit în jaf, dar a ales să abordeze situația cu umor. Răspunsul la postarea lor a fost în mare parte pozitiv. În același timp, directorul muzeului Luvru a recunoscut că infrastructura tehnică a muzeului era învechită și nu acoperea complet zonele vulnerabile, precum balconul de unde au intrat hoții. Böcker a explicat că liftul folosit în jaf a fost furat de la un client din zona Parisului și că numele companiei a fost înlăturat de pe acesta.



Comentarii recente