
? Ce sumă a solicitat turista să fie plătită la restaurantul respectiv, pentru care a chemat poliția?
O turistă japoneză a sesizat poliția în Singapore, după ce a primit o factură de 1.000 de dolari la un restaurant. Junko Shinba, în vârstă de 50 de ani, a comandat un fel de mâncare cu crab și chili la restaurantul Seafood Paradise, fără să fie informată corect cu privire la costul acestuia. Ea a fost sugerată de către un chelner să comande acest fel de mâncare, care este renumit în Singapore și Malaysia. Cu toate acestea, felul de mâncare a fost făcut cu un crab regal din Alaska, care avea un preț mult mai mare decât crabii de noroi folosiți în mod normal. Shinba a fost surprinsă să afle că felul de mâncare costa aproximativ 680 de dolari. Ea a declarat că ospătarul nu i-a explicat că prețul se taxează la 100 de grame de crab, astfel că a presupus că va primi doar o porție normală de crab. Restaurantul a susținut că i-a comunicat de două ori costul felului de mâncare și că a indicat prețurile pe grame în meniu. Cu toate acestea, Shinba a fost nemulțumită și a cerut ajutorul poliției. După discuții, restaurantul i-a oferit o reducere de aproximativ 78 de dolari, iar nota de plată a fost plătită cu un card de credit. Managerul restaurantului a ajutat-o pe Shinba să facă o plângere la poliție și a oferit reducerea în mod voluntar. Cazul a fost înaintat Asociației Consumatorilor din Singapore.

Comentarii recente