Zalando a intrat în lumea fotbalului, semnând un parteneriat cu o importantă federație din Europa, compania specializată în vânzarea de articole de modă.
Compania de comerț electronic Zalando, specializată în modă, încălțăminte și produse de înfrumusețare, s-a asociat cu Federația Germană de Fotbal. Fondată în 2008 și cu sediul în Berlin, Zalando va colabora cu echipele naționale până în 2030.

Astăzi, Zalando a anunțat începutul unui parteneriat de cinci ani cu DFB. Prin acest acord, compania va colabora cu echipele naționale masculine, feminine și de tineret ale Germaniei în următorii 5 ani, însă cifrele contractului nu au fost făcute publice.
Conform parteneriatului, Zalando va beneficia de trei drepturi exclusive de activare și marketing. Logo-ul companiei va fi prezent pe toate echipamentele de dinaintea meciurilor și de antrenament, va avea o vizibilitate pe tabelele de marcaj cu LED-uri de pe stadion și pe panourile publicitare de fundal, precum și o prezență puternică pe rețelele de socializare. De asemenea, Zalando va oferi un studio dedicat în timpul cantonamentelor pentru turneele majore, creând conținut exclusiv pentru clienții săi.
James Rothwell, vicepreședinte senior de marketing la Zalando, este încântat de această colaborare, afirmând că fotbalul și moda au o istorie îndelungată împreună și joacă un rol important în cultura germană. Compania este entuziasmată să devină un partener-cheie al DFB și să contribuie la continuarea acestei povestiri.


Comentarii recente