
Simona Halep a încheiat un acord cu o companie globală de talie mondială, care are în portofoliu și pe Djokovici, Nadal și surorile Williams.
Simona Halep, revenită în circuitul WTA după scandalul de dopaj, este un subiect de interes în lumea marketingului. Campioana de Grand Slam a semnat un contract de management cu gigantul „International Management Group” (IMG), cea mai importantă companie din industria sportului și a divertismentului la nivel mondial.

Românca a renunțat la colaborarea cu Patrick Mouratoglou și agenția „We Sport”, cu care lucra începând din 2022, și a decis să își asocieze imaginea cu IMG. Howard Jacobs, avocatul care a ajutat-o să scape de suspendare pentru dopaj, a fost un factor important în alegerea Simonei Halep de a se alătura echipei IMG.
IMG are în portofoliu numeroase turnee de top și reprezintă un număr mare de jucători de tenis de calibru, printre care Novak Djokovic, Rafael Nadal, Serena și Venus Williams, Victoria Azarenka, Maria Sharapova și alții. Vicepreședintele Diviziei Tenis a companiei, Marjin Bal, este agentul personal al Simonei Halep și al Petrei Kvitova, și are ca obiectiv să îi ajute să își relanseze carierele.
În final, Marjin Bal a fost implicat într-un incident tensionat cu un suporter român în timpul unui meci la Miami Open, dar misiunea sa rămâne aceea de a ajuta cariera Simonei Halep să ajungă la noi culmi de succes.
Comentarii recente