Cum încearcă candidații să atragă atenția în campania pentru București, de la horă cu alegătorii până la inaugurarea de străzi.
Candidații principali pentru Primăria Capitalei au început campania în moduri diferite, atât pe teren, cât și pe rețelele de socializare, unde mesajele și stilurile de promovare sunt variate. Unii inaugurează străzi noi, alții distribuie afișe cu voluntari sau interacționează cu alegătorii. Daniel Băluță (PSD) a început campania cu inaugurarea unei străzi, în timp ce Cătălin Drulă (USR) a lipit primul afiș de campanie la miezul nopții. Ciprian Ciucu (PNL) a anunțat urmăritorii pe rețelele de socializare, iar Vlad Gheorghe (independent) a propus desființarea sediilor de partid în favoarea locuințelor sociale. Ana Ciceală (SENS) utilizează Instagram pentru promovare, în timp ce Anca Alexandrescu (AUR) a început campania în stradă și online, pe Facebook. TikTok a fost o altă platformă folosită de candidați pentru a-și prezenta mesajele electorale.



Comentarii recente