
Care este bugetul campaniei "Un ostaș în slujba țării"? Nicolae Ciucă a alocat câteva milioane de euro pentru aceasta.
Campania de promovare a candidatului Nicolae Ciucă – „Un ostaș în slujba țării” – a implicat cheltuieli în valoare de 2 milioane de euro până în prezent, urmând să se dubleze până în noiembrie. Această sumă a fost suportată de PNL din bani publici pentru a plasa 400 de panouri de promovare a cărții autobiografice a președintelui partidului conform informațiilor de pe Snoop.ro.

Potrivit unui răspuns oficial dat către Snoop.ro, publicitatea cărții „Un ostaș în slujba țării” a costat 510.000 de euro lunar, acoperind chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale. Producția și montarea panourilor au costat, de asemenea, 450.000 de euro, toate aceste cheltuieli fiind suportate din bani publici.
În total, campania a costat deja 2 milioane de euro și se preconizează că această sumă va ajunge la 4 milioane de euro până în luna noiembrie. Pe durata campaniei, au fost amplasate 400 de panouri cu imaginea lui Nicolae Ciucă în diverse locații din România. Panourile au fost menținute în ciuda criticilor și controversei legate de legalitatea acestora în anumite județe.
Rareș Bogdan, liderul liberal, estimează că volumul lui Nicolae Ciucă ar putea deveni o carte politică importantă în stilul celor scrise de Angela Merkel sau Barack Obama.
Comentarii recente