
Candidații la alegerile prezidențiale au început să fie activi pe Tik-Tok, unde se bucură de un mare succes în rândul fanilor platformei.
Candidații la alegerile prezidențiale s-au orientat către Tik-Tok pentru a atrage atenția electoratului mai tânăr și a celor pasionați de rețele sociale. Deși toți aspiranții la funcția de președinte au un profil pe Tik-Tok, nu toți au avut succes printre utilizatorii platformei. Rețelele sociale au devenit esențiale în campaniile electorale din secolul XXI, deoarece o mare parte din populație navighează pe diferite platforme. Mesajele de promovare ale candidaților sunt omniprezente pe rețelele sociale, fiecare candidat având un profil pe cele mai populare rețele. George Simion și Diana Șoșoacă sunt cei mai de succes pe Tik-Tok, cu cei mai mulți urmăritori și like-uri. În schimb, candidații marilor partide au un număr mai mic de urmăritori pe platformă. Majoritatea candidaților investesc timp și efort în conținutul pe Tik-Tok, încercând să atragă publicul țintă.

Comentarii recente