
Tesla a scăzut prețurile pentru Model 3 și Y din SUA, în încercarea de a atinge ținta de livrare.
Tesla a redus prețurile sedanului său compact Model 3 și ale SUV-ului Model Y în SUA, într-o mișcare menită să intensifice concurența într-un moment în care livrările din trimestrul al treilea au dezamăgit așteptările. Compania își propune să livreze un număr record de 476.000 de vehicule în ultimele trei luni ale anului, pentru a-și îndeplini obiectivul anual de 1,8 milioane de vehicule. Reducerile de preț, care variază între 2,7% și 4,2%, au început în ianuarie pentru a spori vânzările într-o economie incertă și pentru a face față concurenței din partea altor producători auto americani și chinezi. Acțiunile Tesla au scăzut cu 2,1% în urma reducerilor, pe fondul temerilor că acestea vor afecta marjele de profit ale companiei. Prețurile Modelului 3 standard au scăzut în medie cu 17% de la începutul anului, iar varianta cu autonomie lungă a Model Y a înregistrat o scădere de peste 26%. Aceste reduceri vor pune presiune și pe producătorii auto din Detroit, care se confruntă cu o grevă a sindicatului muncitorilor din industrie. Este de așteptat ca Tesla să raporteze rezultatele financiare ale trimestrului al treilea pe 18 octombrie, iar analiștii se așteaptă la o scădere semnificativă a marjelor brute auto în comparație cu anul trecut.

Comentarii recente