Sucursalele Intesa Sanpaolo Bank se confruntă cu haos: clienții nu pot încasa salariile, iar antreprenorii întâmpină dificultăți în efectuarea plăților.
Problemele serioase întâmpinate în ultimele zile în sistemul de plăți al Intesa Sanpaolo Bank persistă și în ziua de marți, în pofida asigurărilor oferite de bancă cu privire la finalizarea tranziției cardurilor First Bank către Intesa Sanpaolo.

Un internaut a relatat că aplicația care funcționa perfect a fost închisă după preluarea First Bank și că, de joi până duminică, nimic nu a funcționat. De la ziua respectivă, trebuia să utilizezi noile sisteme ale Intesa, dar cererea de logare necesită un cod QR care nu poate fi scanat pentru că solicită un key. Call centerul nu funcționează, iar la sucursale sunt cozi mari, agitație, oameni nervoși cu diverse probleme legate de plăți, firme sau nevoi de bani.
Un alt internaut a confirmat problemele, menționând că a fost la sucursală pentru a rezolva o problemă și a întâmpinat dificultăți legate de instalarea aplicației și nervozitatea clienților din cauza complicării situației. Se plângea că nu i s-au trimis codurile PIN cu cardurile și că procesul este foarte complicat.
Mai mulți utilizatori au semnalat probleme similare, inclusiv dificultăți de logare la internet banking și nereușita de a contacta call centerul. Toate aceste probleme survin în contextul preluării First Bank de către Intesa Sanpaolo și a migrării clienților către noile carduri emise de această bancă.


Comentarii recente