Ștefan Niță, cofondator BOON, explică că au dezvoltat detergentul pe care ar fi vrut să-l găsească pe piața din România, pornind de la zero.
Cât de des ai fost dezamăgit de detergenții care promit multe și rezolvă puține? Ștefan Niță s-a săturat și a decis să rezolve problema atunci când a văzut că fiica lui se scarpină până la sânge din cauza dermatitei cauzate de detergentul de rufe. Împreună cu Sorin Aurelian, un antreprenor cu fler, și Raluca Neculache, o expertă în ecommerce, au creat BOON, un detergent concentrat, 100% românesc, care îndepărtează petele eficient și este blând cu pielea sensibilă. Află cum o idee nebunească a devenit detergentul preferat al multora.

1. Cum s-a născut BOON?
BOON a apărut din nevoia noastră de a găsi un detergent eficient împotriva petelor, dar delicat cu pielea sensibilă a copiilor noștri. După ce am testat zeci de variante de pe piața din România și niciuna nu ne-a satisfăcut, cei trei asociați, Raluca, Sorin și cu mine, am creat propriul nostru detergent, folosindu-ne de expertiza noastră în diverse domenii. După ani de cercetare și îmbunătățiri, am lansat produsul în septembrie.
2. Care sunt diferențele majore între BOON și alte detergenți?
Prietenii și cunoștințele noastre au fost uimiți de performanța BOON, comparându-l cu branduri internaționale consacrate. Recomandările lor au fost pozitive, apreciind persistența parfumului și eficacitatea detergentului, dar și faptul că este blând cu pielea sensibilă și se poate folosi în siguranță pentru copii.
3. Cum se poziționează BOON pe piața românească?
BOON este poziționat ca un detergent de înaltă calitate, accesibil tuturor românilor. Cu ingrediente din Uniunea Europeană și performanță ridicată, BOON nu este perceput ca fiind „ieftin”, ci ca un produs de calitate la un preț avantajos.
4. Care au fost feedback-urile primite de la utilizatorii BOON?
Feedback-ul a fost pozitiv în proporție de 100%. Cea mai surprinzătoare reacție a fost de la o clientă care a reușit să spele șosete murdare cu BOON și a fost uimită de rezultat. Acest feedback ne-a motivat să continuăm și să ne dezvoltăm produsul.
5. Cum credeți că se vor schimba preferințele românilor în următorii 5 ani în ceea ce privește detergenții?
Credem că românii vor căuta în continuare calitate la un preț accesibil, iar oferta de detergenți se va diversifica. Cu toate acestea, BOON își propune să rămână în topul preferințelor românilor și în viitor.
6. Care sunt planurile de viitor ale BOON?
Planurile noastre imediate sunt de a consolida poziția pe piața din România și de a ne extinde gama de produse. Intrarea pe alte piețe este o opțiune în viitor, dar prioritatea noastră este satisfacția clienților români.
7. Unde se poate achiziționa BOON?
BOON poate fi achiziționat de pe site-ul nostru, de pe eMAG și de pe Trendyol.


Comentarii recente