
S-au constatat încercări noi de fraudare în care sunt folosite în mod abuziv numele și logo-ul companiei Digi România.
Digi România a emis o avertizare către clienții săi cu privire la noi campanii frauduloase care folosesc numele și identitatea vizuală a companiei în mod abuziv pentru a înșela clienții.

Potrivit avertizării emise de companie către clienți, începând cu data de 15 mai au fost trimise mesaje de tip e-mail în cadrul unei noi încercări de phising de la adresa info@digi-ro.com.
Compania a subliniat că domeniul oficial al Digi România este digi.ro și că nu va solicita niciodată detalii despre cardul bancar pentru rambursarea plăților. De asemenea, compania a atras atenția că utilizarea acestor tactici reprezintă o tentativă de fraudă, iar mailurile folosite imită identitatea vizuală a companiei, dar nu sunt identice.
Utilizatorii sunt sfătuiți să verifice expeditorul e-mailurilor primite și să fie atenți la adresele de la care vin mesajele suspecte. De asemenea, li se recomandă să nu furnizeze date personale prin e-mail, SMS sau telefonic și să nu răspundă solicitărilor suspecte de introducere a datelor financiare sau personale pe site-uri nelegitime.
Compania își îndeamnă clienții să raporteze tentativele de fraudă echipei de suport și să fie vigilenți în privința e-mailurilor primite. Încheind avertizarea, compania subliniază că se străduiește să prevină și să protejeze împotriva fraudelor, iar securitatea clienților reprezintă o prioritate pentru ei.
Raportul trimestrial HP Wolf Security Threat Insights arată că infractorii cibernetici folosesc diverse tactici pentru a evita sistemele de securitate și a crea breșe de securitate. Acest raport oferă o analiză a atacurilor cibernetice din lumea reală pentru a ajuta organizațiile să înțeleagă cele mai recente tehnici folosite de hackeri pentru a nu fi detectați.
Comentarii recente