
Românii aleg să meargă din ce în ce mai des în mall-uri, în pofida aglomerației din trafic.
Extinderea și urbanizarea orașelor din România au dus la creșterea distanței pe care oamenii trebuie să o parcurgă pentru a ajunge la centrele comerciale. Ca urmare, timpul petrecut în trafic pentru a ajunge la mall a înregistrat o creștere în 2024 față de 2023. Odată cu extinderea orașelor, și populația a crescut, iar numărul vizitelor la mall a continuat să crească, împreună cu timpul petrecut în centrele comerciale. Această tendință diferă de situația din alte state europene, precum Germania, Spania și Italia, unde zona centrelor comerciale începe să scadă, deoarece hipermarketurile mari și centrele mici, în mare parte învechite, sunt abandonate sau reutilizate. Potrivit directorului comercial al Brand Management, Georgian Drăghici, creșterea timpului petrecut în mall reflectă o schimbare în comportamentul consumatorilor, care își dedică mai mult timp pentru a explora opțiuni variate, a se relaxa sau a participa la evenimente organizate acolo. Studiul realizat de Brand Management la începutul anului a arătat că timpul petrecut în trafic pentru a ajunge la mall a crescut semnificativ în 2024, iar preferința pentru mijloacele de transport personal, în special mașina, a crescut. Cumpărăturile rămân principala motivare pentru vizitele la mall, iar perspectivele de creștere a centrelor comerciale în România sunt pozitive. Brand Management, cu experiență în indoor advertising, a devenit un partener de încredere pentru companiile interesate de promovare eficientă în centrele comerciale din România.

Comentarii recente