
Poșta Română investește 2,5 milioane de lei în uniforme personalizate pentru angajați, pentru îmbunătățirea imaginii companiei.
Compania Națională „Poșta Română” a anunțat alocarea unui buget de 2,5 milioane de lei pentru achiziția unei noi serii de uniforme funcționale și personalizate pentru angajați. Achiziția a stârnit controverse, având în vedere contextul dificil în care ar trebui să se afle companiile de stat. Investiția în imagine aduce un beneficiu dublu, cu o economie totală de aproape 8 milioane de lei pentru companie, datorită unui parteneriat eficient cu o unitate protejată autorizată. În plus față de produsele achiziționate în valoare de 1,8 milioane de lei, au fost comandate tricouri polo personalizate și cămăși cu mânecă lungă în valoare de 700.000 de lei, ceea ce duce valoarea totală a noii achiziții vestimentare la 2,5 milioane de lei. Această investiție vine după o achiziție importantă realizată în 2023, când Poșta Română a alocat 5 milioane de lei pentru dotarea angajaților cu uniforme complete și de calitate. Contractul a fost atribuit unui agent economic autorizat ca unitate protejată, iar suma alocată pentru uniforme se deduce din fondul de handicap pe care compania îl achită lunar către bugetul de stat.

Comentarii recente