
Peste jumătate dintre cetățenii români sunt nemulțumiți de felul în care SGR funcționează.
Peste jumătate dintre românii participanți la un sondaj despre Sistemul de Garanție-Returnare au exprimat nemulțumirea față de funcționarea acestuia. Un studiu recent realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și comportamentele românilor în legătură cu acest sistem, care a fost introdus la sfârșitul anului trecut. Studiul a arătat că 70% dintre români returnează toate ambalajele marcate cu simbolul SGR, în timp ce o treime dintre aceștia intenționau să returneze parțial ambalajele. Generația Z și locuitorii din mediul urban se diferențiază în ceea ce privește frecvența cu care returnează ambalajele, iar principala soluție pentru îmbunătățirea sistemului este considerată creșterea numărului de puncte de colectare. Totuși, doar 45% dintre români sunt mulțumiți de funcționarea Sistemului de Garanție-Returnare, iar majoritatea consideră că informarea și educarea sunt esențiale pentru îmbunătățirea acestuia.

Comentarii recente