
Până în 2030, Renault are așteptări ca Dacia să-și dubleze veniturile.
Renault estimează că Dacia, marca sa low-cost, își va dubla vânzările și profitabilitatea până în 2030, conform Reuters. Dacia urmărește să-și dubleze veniturile până în 2030, jumătate din creștere provenind din volumele de vânzări și jumătate din ajustările de gamă și prețuri. Comunicatul Renault Group indică că costurile fixe vor crește ușor în aceeași perioadă. Dacia se așteaptă de asemenea să depășească rentabilitatea capitalului angajat al Renault Group și să-și dubleze profitul între 2022 și 2030. În prezent, gama Dacia include doar modelul complet electric Spring, care este fabricat în China și va fi supus unor tarife vamale suplimentare de 21% în Europa. Dacia va avea o tranziție lină către vehicule electrice în Europa, fiind un pionier în soluțiile accesibile EV. Compania s-a clasat pe locul șase în topul producătorilor auto din Europa de Est în 2022, depășind Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft și Hyundai Motor Manufacturing Czech S.R.O. Clasamentul este condus de Skoda, cu o cifră de afaceri de 18,1 miliarde de euro în 2022. Volkswagen Slovakia și Audi Hungaria ocupă locurile doi și trei în clasament. Kia Slovakia se află pe locul patru.

Comentarii recente