
Magazinele de îmbrăcăminte din centrele comerciale au depășit brandurile de lux.
Potrivit unei ample analize de piață, coșul de acțiuni care grupează retailerii modă de clasă medie a înregistrat în ultimul an o creștere semnificativă în comparație cu performanțele mărcilor de lux (-8% față de 11%). Cu începerea sezonului podiumurilor europene, o nouă cercetare realizată de platforma de tranzacționare eToro arată că mărcile de modă destinate consumatorilor obișnuiți par să aibă o revenire pe piețele financiare în detrimentul celor de lux, după mai mulți ani de declin. Analiza a inclus zece dintre cei mai mari retaileri de modă de lux și din clasa medie din Marea Britanie și Europa, iar datele arată că acțiunile mărcilor de lux au avut un randament de peste patru ori mai mare în ultimii cinci ani în comparație cu cele de modă de clasă medie. Cu toate acestea, în ultimul an, tendința s-a inversat, cu acțiunile mărcilor de clasă medie în creștere cu 11% și cele de lux în scădere cu 8%. Redresarea comerțului cu mărci de clasa medie este condusă de companii precum Next, Inditex și ABF, în timp ce mărcile de lux precum Hermès și Brunello Cucinelli au înregistrat unele creșteri recente. Cu toate acestea, unele nume importante din coșul de lux au avut performanțe slabe, influențate de încetinirea cererii din China. Analistul eToro pentru Regatul Unit subliniază importanța înțelegerii preferințelor clienților și a nuanțelor pieței pentru o redresare de succes în industria modei.

Comentarii recente