
Lidl a lansat prima sa campanie de brand la nivel internațional în toate cele 31 de țări în care are reprezentare.
Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”, care reprezintă o promisiune pentru milioanele de oameni care au încredere în Lidl zi de zi. Această campanie nu este doar un mesaj publicitar, ci este și o afirmare a noii promisiuni a brandului la nivel internațional și o legătură emoțională cu clienții săi. Sloganul nu înseamnă doar promisiunea unui raport calitate-preț avantajos, ci și recunoașterea și aprecierea a ceea ce contează cu adevărat în viață: siguranță, încredere și posibilitatea de a-ți transforma visurile în realitate. Lidl își asumă responsabilitatea și promite să ofere produse de înaltă calitate la prețuri accesibile, să investească în viitorul angajaților săi și să construiască parteneriate durabile pentru a contribui la un viitor mai bun. Campania se desfășoară în perioada 21 septembrie – sfârșitul lunii octombrie și este prezentă pe toate canalele media, având ca scop atingerea și surprinderea clienților.

Comentarii recente