
Furnizorii la care doriți să vă transferați numărul de telefon pot solicita plata înainte de activare.
ANCOM a informat că furnizorii de servicii de telefonie, internet sau televiziune nu au dreptul să refuze portarea numărului de telefon, dar pot solicita plata în avans a unei sume ca garanție în anumite situații. Aceasta se poate întâmpla în cazul în care utilizatorul are datorii anterioare sau comportament neadecvat. Informațiile privind aceste sume sau condițiile de returnare a acestora trebuie să fie clar comunicate de către furnizori înainte de semnarea contractului. ANCOM nu reglementează baza de date Preventel și nu are competențe în acest sens. Utilizatorii sunt sfătuiți să clarifice cu furnizorii eventualele sume solicitate în avans și să verifice condițiile de plată și returnare a acestora. ANCOM încurajează utilizatorii să semnaleze eventualele probleme legate de sumele solicitate drept garanție și îi îndeamnă să se adreseze instituțiilor competente în cazul unor litigii legale.

Comentarii recente