eMAG a înregistrat vânzări record în primele 12 ore ale Black Friday-ului, depășind totalul vânzărilor din întreaga zi de Black Friday de anul trecut, cu peste 3 milioane de produse comandate.
In primele 12 ore de la începerea celei de-a 15-a ediții a Black Friday, clienții eMAG au achiziționat peste 3,14 milioane de produse, în valoare totală de peste 896 milioane de lei, depășind totalul vânzărilor din întreaga zi de Black Friday de anul trecut, conform anunțului făcut de companie.

Printre produsele cumpărate se regăsesc 22 de automobile, 3.413 bilete de avion, 728.000 de produse cosmetice, 718.000 de articole din categoriile alimentație, petshop și curățenie, 358.000 de jucării și articole pentru copii, 123.000 de laptopuri, 165.000 de electrocasnice mici, 90.000 de electrocasnice mari și 156.000 de telefoane și tablete.
„Interesul manifestat până în acest moment confirmă că Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate momente ale anului. Clienții s-au pregătit din timp și au beneficiat în număr mare de serviciile pe care le-am dezvoltat pentru a le oferi o experiență îmbunătățită de shopping online, cum ar fi Genius sau MyWallet cu opțiunea de plată în rate fără dobândă. Pentru noi, această ediție reprezintă și un pas important către obiectivul nostru de a oferi fiecărui client acces rapid la o linie de credit direct în momentul finalizării comenzii, pentru mai multă flexibilitate și control asupra bugetului”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG Group.
Soluțiile de finanțare în rate fără dobândă au fost utilizate pentru 33% dintre comenzile plasate, depășind procentul din ediția anterioară.
Primele comenzi au fost deja livrate la easybox, prima dintre ele fiind ridicată în doar 8 minute de la încărcare. eMAG estimează că toate comenzile vor fi livrate până pe 22 noiembrie.
Topul categoriilor de produse comandate în primele 12 ore:
Produse speciale vândute în primele 12 ore:
Fondată în 2001, eMAG este un retailer online important, prezent în România, Ungaria și Bulgaria.


Comentarii recente