
Datorită creșterii costurilor de trai și a schimbărilor climatice, oamenii învață să se descurce cu mai puțin.
Potrivit celui mai recent studiu Ey Future Consumer Index, 71% dintre consumatori intenționează să amâne achizițiile până la reducerile de Black Friday sau de Crăciun. De asemenea, 94% dintre consumatorii de la nivel global sunt îngrijorați de costul vieții și aproape 89% se preocupă de schimbările climatice. Îngrijorarea îi determină pe mai mult de jumătate dintre consumatori să plănuiască să cumpere mai puțin în viitor, pentru a economisi bani și pentru că consideră că nu au nevoie de articole noi. Aproximativ 39% dintre respondenți din întreaga lume intenționează să cheltuie mai puțin pentru a ajuta mediul înconjurător. Accesoriile de modă, jucăriile și gadgeturile, precum și îmbrăcămintea și încălțămintea sunt principalele categorii de produse pentru care consumatorii plănuiesc să cheltuie mai puțin. De asemenea, 80% dintre consumatori vor să cheltuie mai puțin pe articole pentru socializare, preferând să petreacă mai mult timp acasă. Studiul arată că un număr tot mai mare de consumatori fac cumpărături online, iar interesul pentru mărcile locale a scăzut în toate categoriile. Aproximativ 61% dintre respondenți plănuiesc să participe la evenimente promoționale precum Black Friday și Singles’ Day, iar 71% intenționează să amâne achizițiile până la aceste ocazii speciale. De asemenea, consumatorii sunt din ce în ce mai interesați de produsele durabile și sustenabile, fiind dispuși să plătească mai mult pentru acestea.

Comentarii recente