Clienții preluați de Intesa Sanpaolo întâmpină dificultăți legate de accesul la aplicația de banking și la cardurile lor.
Clienții First Bank preluați de Intesa Sanpaolo au întâmpinat probleme în accesarea aplicației de banking atât vineri, când mulți nu au putut accesa cardurile și conturile, cât și luni dimineața. Reprezentanții Intesa Sanpaolo au explicat că aceste probleme au fost generate de un trafic excepțional, dar că acum înrolarea noilor clienți în serviciile de mobile și internet banking funcționează normal. Ei monitorizează în timp real performanța sistemelor și intervin prompt acolo unde este necesar pentru a asigura o experiență bancară fluidă. Clienții sunt încurajați să ridice noile carduri emise de Intesa Sanpaolo și să finalizeze toate plățile planificate până la data de 30 octombrie 2025. Ulterior, conturile, depozitele, creditele și produsele aferente vor fi complet transferate și funcționale în cadrul Intesa Sanpaolo Bank România, iar clienții vor avea acces integral la fondurile proprii prin serviciile de Internet și Mobile Banking.



        
        
        
        
        
        
        
Comentarii recente