
China încearcă să stimuleze economia prin creșterea cheltuielilor turiștilor. Care este prețul mediu al unei călătorii în timpul sărbătorii "Golden Week"?
Cheltuielile turiștilor chinezi în timpul săptămânii „Golden Week” de opt zile au înregistrat o creștere, depășind nivelul pre-pandemie și consolidând încrederea în redresarea economiei țării.

Aceste cheltuieli, care includ hoteluri și restaurante, reprezintă un indicator al încrederii consumatorilor, în condițiile în care economia se confruntă cu dificultăți în revenirea după pandemie.
În timpul unei alte vacanțe din acest an, consumatorii nu au făcut cheltuieli semnificative, chiar dacă restricțiile impuse în timpul pandemiei au fost ridicate.
Cheltuielile medii pe călătorie în timpul săptămânii „Golden Week” din 2023 au ajuns la 911,6 yuani (124,86 dolari), conform calculelor Reuters bazate pe datele oficiale publicate vineri.
Aceste cheltuieli sunt mai mari decât în 2019 (830,8 yuani pe călătorie, dar săptămâna „Golden Week” a avut doar șapte zile) și 680,6 yuani anul trecut.
Numărul turiștilor care au călătorit în China continentală a fost de 826 milioane, în creștere cu 71,3% față de 2022 și cu 4,1% față de 2019. Veniturile din turismul intern în timpul săptămânii de opt zile au însumat 753 miliarde de yuani, în creștere cu 129,5% față de 2022 și cu 1,5% față de 2019.
Comentarii recente