Cele mai mari vânzări de Black Friday pe platforma BusinessLeague au fost înregistrate la cărți, produse de modă, produse farmaceutice și asigurări.
Pe platforma BusinessLeague a companiei 2Performant, cărțile, produsele de modă, produsele farmaceutice și asigurările au fost cele mai vândute în timpul Black Friday. În perioada 27 octombrie – 13 noiembrie, care a inclus și Black Friday, au fost înregistrate 194.284 de vânzări în valoare de 13,24 milioane de euro.

Traficul generat a scăzut de la 5,23 milioane la 4,11 milioane, ceea ce demonstrează că afiliații de pe platformă au gestionat cu succes investițiile lor. Valoarea vânzărilor pe click a crescut cu 29%, ajungând de la 2,49 euro la 3,22 euro față de anul precedent, indicând o mai mare eficiență.
Rata de conversie a crescut cu 40% în perioada menționată față de anul anterior, ajungând de la 3,37% la 4,72%. Pe categorii de produse, rata de conversie a crescut semnificativ la modă, cărți, produse farmaceutice, frumusețe, automotive.
Câștigul pe click a crescut considerabil la produsele de modă, frumusețe, produse de îngrijire personală, produse pentru copii și jucării și produse electronice.
Perioada de raportare a fost aleasă pentru a include campaniile de promovare pentru Black Friday desfășurate de magazinele din platformă. Vânzările au atins un vârf pe 31 octombrie, când a avut loc campania de Black Friday a unui magazin online cu produse de modă.
Cele mai bune rezultate au fost înregistrate în săptămâna care a inclus Black Friday, cu cele mai multe vânzări realizate la cărți, modă, produse farmaceutice, frumusețe, produse electronice, produse pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală și pentru animale de companie.
Pe ansamblu, datele analizate arată o creștere a valorii vânzărilor și a comisioanelor, indicând o capacitate crescută de monetizare a traficului și conversiilor. 2Performant pare să fie bine poziționat pentru a profita de creșterea comerțului online și a marketingului afiliat în viitor.


Comentarii recente